ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ - ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΕΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ +30 210 6833656 Δευ-Παρ 10:00 με 17:00

Έβαλα μια παραγγελία και θα ήθελα να μάθω ποιο courier χρησιμοποιείτε;
Η εταιρεία μας χρησιμοποιεί διάφορους συνεργάτες με σκοπό πάντα την ταχύτερη και καλύτερη εξυπηρέτηση σας. Στο email επιβεβαίωσης της παραγγελίας σας καθώς και κατά την εξέλιξη αυτής email θα σας παρέχουν όλες τις απαραίτητες πληροφορίες.
Πότε θα μου παραδώσετε τις αγορές μου;
Οι παραγγελίες εκτελούνται την επόμενη εργάσιμη ημέρα από την ημέρα που έγινε η παραγγελία, και παραδίδονται στους courier / μεταφορείς σε 1-2 ημέρες. Από την ημέρα που ο μεταφορέας παραλάβει την παραγγελία οι συνήθεις χρόνοι παράδοσης είναι:
• 1-2 ημέρες για την Αττική,
• 2-3 ημέρες για χερσαίους προορισμούς,
• 2-4 ημέρες για νησιωτική Ελλάδα.
• Για δυσπρόσιτες περιοχές υπολογίστε 2-3 ημέρες παραπάνω.
Για παραδόσεις μεγάλων δεμάτων στην Αττική θα επικοινωνήσουμε μαζί σας προκειμένου να κανονίσουμε το ραντεβού παράδοσης μαζί σας. Οι χρόνοι ενδέχεται να επηρεαστούν λόγω ανωτέρας βίας, δυσμενών καιρικών συνθηκών κτλ.
Μπορώ να επιστρέψω κάποιο προϊόν;
Μπορείτε να επιστρέψετε τα είδη με τα οποία δεν είστε ικανοποιημένοι αρκεί να είναι σε άριστη κατάσταση και στην αρχική τους συσκευασία, εντός 14 ημερών και συνοδεύοντας τα με την απόδειξη αγοράς τους ή την κάρτα αλλαγής τους. Μπορείτε να επιστρέψετε τα είδη σε οποιοδήποτε κατάστημα ή να ακολουθήσετε τη διαδικασία που περιγράφεται στο Αλλαγές & επιστροφές
Πόσα είναι τα έξοδα αποστολής;
• Για παραγγελίες άνω των 60€, τα μεταφορικά είναι ΔΩΡΕΑΝ.
• Για παραγγελίες μικρότερες από 60€, τα μεταφορικά είναι 3,50€
• Εάν επιθυμείτε να πληρώσετε με αντικαταβολή το κόστος είναι 2,50€. Η μέθοδος πληρωμής με αντικαταβολή ισχύει στην περίπτωση που το δέμα δεν ξεπερνάει τα 8kg ανεξάρτητα με το ποσό της παραγγελίας. Σύμφωνα με τις ισχύουσες φορολογικές διατάξεις, παραστατικά αξίας άνω των 500€ (με ΦΠΑ) προς ιδιώτες (Απόδειξη Λιανικής) και παραστατικά αξίας άνω των 500€(προ ΦΠΑ) προς επαγγελματίες/επιχειρήσεις (Τιμολόγιο Πώλησης) θα πρέπει να εξοφλούνται ΜΟΝΟ με τους παρακάτω τρόπους:
Κατάθεση/ έμβασμα σε τραπεζικό λογαριασμό
Χρέωση σε πιστωτική ή χρεωστική κάρτα.

Τι σημαίνει το «εργάσιμες» ημέρες;
Οι εργάσιμες ημέρες είναι Δευτέρα έως Παρασκευή. Σάββατο, Κυριακή και αργίες δεν ανήκουν στις «εργάσιμες» ημέρες.
Πως θα γνωρίζω εάν η παραγγελία μου ήταν επιτυχής;
Όταν κάνετε μια παραγγελία στο site μας , σας απαντάμε με ένα επιβεβαιωτικό email που σας δηλώνουμε την παραγγελία σας, τα στοιχεία τιμολόγησης και παράδοσης αυτής όπως μας τα έχετε εσείς δηλώσει κατά το χρόνο που κάνατε την παραγγελία. Παρακαλούμε να ελέγξετε αυτό το email καθώς ανακριβείς πληροφορίες σε αυτό μπορεί να προκαλέσουν καθυστέρηση στην παράδοση της παραγγελίας σας.
Αφού κάνω μια παραγγελία, πότε υλοποιείται η πληρωμή;
Εφόσον κάνετε μια παραγγελία και επιλέξετε τρόπο πληρωμής πιστωτική ή χρεωστική κάρτα η πληρωμή υλοποιείται εντός 1 εργάσιμης ημέρας. Αν η πληρωμή υλοποιηθεί εντός Σαββατοκύριακου θα φανεί στην πρώτη εργάσιμη ημέρα.
Έκανα μια παραγγελία online και ενώ δείχνει ότι έχει γίνει δεν έχω λάβει επιβεβαιωτικό email. Γιατί;
Λυπούμαστε που δεν έχετε λάβει email επιβεβαίωσης. Εάν η διεύθυνση μας δεν είναι στις επαφές σας ή στις ασφαλείς διευθύνσεις του email σας υπάρχει μεγάλη πιθανότητα το email μας να είναι στη λίστα με τα spam σας και έτσι να μην εμφανίζεται στο inbox σας. Επιπλέον είναι καλό να ελέγξετε τα στοιχεία στο λογαριασμό που έχετε δημιουργήσει στο site μας και να βεβαιωθείτε ότι έχετε γράψει σωστά τη διεύθυνση σας. Συνήθως το email επιβεβαίωσης της παραγγελίας σας φτάνει σε μερικά λεπτά στο inbox σας αφού λάβουμε την παραγγελία. Παρόλα αυτά εάν συμβεί το site να είναι ιδιαιτέρως απασχολημένο αυτό μπορεί να κρατήσει λίγο παραπάνω. Για να ελέγξετε την κατάσταση της παραγγελίας σας μπορείτε να μπείτε στο λογαριασμό σας και να ελέγξετε το ιστορικό των παραγγελιών σας.
Τι θα συμβεί αν δεν είμαι σπίτι όταν έρθουν να μου παραδώσουν την παραγγελία μου;
Μην ανησυχείτε εάν δεν είστε σπίτι όταν το courier έρθει να σας παραδώσει την παραγγελία σας. Το courier θα σας αφήσει ένα σημείωμα και θα πρέπει να επικοινωνήσετε εσείς μαζί τους προκειμένου να καθορίσετε εκ νέου την ημέρα και την ώρα παράδοσης.
Παρέλαβα την παραγγελία μου αλλά δεν είναι εντάξει! Τι κάνω;
Μπορείτε να επιστρέψετε τα είδη με τα οποία δεν είστε ικανοποιημένοι αρκεί να είναι σε άριστη κατάσταση και στην αρχική τους συσκευασία, εντός 14 ημερών από την παραλαβή τους και συνοδευοντας τα με την απόδειξη αγοράς τους ή την κάρτα αλλαγής τους. Μπορείτε να επιστρέψετε τα είδη σε οποιοδήποτε κατάστημα Simple Caracters ή να ακολουθήσετε τη διαδικασία που περιγράφεται στο Αλλαγές και Επιστροφές
Μπορώ να δω που είναι η παραγγελία μου;
Για να δείτε που είναι η παραγγελία σας μπείτε στο λογαριασμό σας, στο ιστορικό των παραγγελιών σας και επιλέξτε τη παραγγελία που θέλετε να ελέγξετε. Εάν έχετε λάβει email με αριθμό εντοπισμού θα πρέπει να ακολουθήσετε τις οδηγίες του email για να δείτε που βρίσκετε η παραγγελία σας.
Υπάρχουν επιλογές στην παράδοση;
Όλες οι παραδόσεις μας γίνονται εντός 7 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία της παραγγελίας. Το διάστημα παράδοσης εξαρτάται πάντα από το τόπο παράδοσης.

Εξυπηρέτηση Πελατών. Τι ώρες λειτουργεί το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών και πως μπορώ να επικοινωνήσω μαζί τους;
Το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών λειτουργεί Δευτέρα έως Παρασκευή 9-5 μμ στο 210 6833656
Εναλλακτικά μπορείτε πάντα να στείλετε ένα email στο info@simple-caracters.gr
O Λογαριασμός μου. Δεν μπορώ να θυμηθώ τον κωδικό πρόσβασης μου. Τι να κάνω;

Εάν ξεχάσατε τον κωδικό πρόσβασης σας πατήστε είσοδος χρήστη στο επάνω δεζία μέρος της σελίδας. Γράψτε το email σας στο πεδίο που εμφανίζεται αφού πατήσετε την ερώτηση «Ξέχασα τον κωδικό πρόσβασης μου» κάτω από το «είσοδος» στο λογαριασμό. Εάν δεν λάβετε τις πληροφορίες με email μέσα σε μια ώρα παρακαλούμε ελέγξτε τα spam σας. Εάν δεν έχετε λάβει το email και έχετε ελέγξει και τα spam σας και δεν είναι ούτε εκεί παρακαλούμε επαναλάβετε τη διαδικασία.
Πως μπορώ να τροποποιήσω τα στοιχεία τιμολόγησης;
Εάν ήδη έχετε κάνει την παραγγελία σας είναι αδύνατο να τροποποιήσετε τα στοιχεία τιμολόγησης αυτής. Δεν αποθηκεύουμε κανένα στοιχείο πληρωμής στα συστήματα μας για λόγους ασφαλείας.